mandag 13. februar 2012

Fridag = Balanz

Mandag og fri dag, en deilig tanke. Etter 5 økter forrige uke 4 med RYP og en 45 minutter spinning, så fortjenner kroppen min litt hvile synes ikke du;)? Nå er jeg inne i 5 og siste uka mi med RYP og kommer da med et større innlegg om hvordan det har gått og ikke minst form bilder fra før og etter mine 5 uker.
Jeg har i dag vært på behandling av nakken og ryggen min hos den evige hyggelige Jarle hos Balanz.
Har dere øme muskler, smerte, skader eller trenger hjelp med trening så besøk disse guttene de sitter inne med en kjempe kompetanse.
Å så et lite musikk tips for å få opp litt spirit på en ellers litt tung mandag

2 kommentarer:

Rikku sa...

Nei det synest eg ikkje ;-) ..... Neida , bare slapp av du, vellfortjent!

semming sa...

Tusen takk Tone var hyggelig du mener jeg har fortjent denne dagen;)