lørdag 11. februar 2012

Svette

Etter å hatt 3 økter med RYP, tok jeg et avbrekk med 45 minutter spinning i dag. Det var noen av de hardeste minuttene i min trenings historie. Med x antall tunge RYP vektøkter i bena var det sviende lår fra start til stopp. Det var en god og svett start på lørdagen, ikke en eneste flekk av treningsklærene mine var tørre. Over 800 kalorier var slutt resultatet etter å ha tråkken over den siste "toppen" .
Etter spinningen tok jeg et par serier med rygghev, i det siste som jeg har kommet opp i over 70kg i knebøyen jeg begynt å kjenne det i ryggen. Det hjelper ikke at jeg har ryggsykdommen, MB scheuermann. Jeg må nok jobbe med et rygg program for styrke en del muskler i ryggen.
Bildet er lånt fra tech nutrition sine sider.

2 kommentarer:

Stig sa...

når kommer du å blir med oss på Balanz da?

semming sa...

Værtfall et år til, akkuratt fornya på ELIXIA, jeg er jo innom av og til å får Jarle til rette på ryggen min da;)