tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen


Mens dere andre har vært ute spist pølser, is og sett på barnetog, har det rabla helt for meg. Jeg har vært ute å jogga på Solastranda.
Jeg hadde de tyngste beina etter fellestreninga og måtte jogge i masse løs sand så det ble nok ingen beste notering tidsmessig. Men forbrente gode 617 kcal, håper det veier litt opp for softisen og burger med pommesfrites jeg hadde i dag
Sola stranda i dag 17mai 2011
                                  Ha en forsatt fin 17 mai.

2 kommentarer:

Sporty sa...

Sv: Hei og tusen takk for svar! :)
Jeg vurderte bittelitt på oppfordringen din, men nei..Jeg tar heller å lader opp skikkelig til neste år.

Imponert over deg som tok deg en joggetur på selveste 17.mai. Trudde nesten trening generelt var bannlyst på denne dagen! ;) hehe

617 forbrente kalorier burde du være godt fornøyd med! :)

Ha en finfin dag!

Louise sa...

Så flink du er :) jammen ikke verst! Håper du koste deg, og takk for gratulasjon :)