søndag 15. mai 2011

Felles trening

I dag har jeg vært på min første Bogafjell sykkelklubb felles trening. Og hvilke trening det var. I dag la jeg bak meg 110 km med gjennomsnitt hastighet på 26,6km/t på karbonhesten min. Det var bra med bakker på en tungt gira landveis sykkel kjennes godt i bena. Vi var 6 stykker som starta sammen, 4 på racer sykkel og 2 på MTB. Disse to dro en anna vei etter en stund. Fjerde mann tok en kortere og lettere vei hjem etter 70 gjennomførte kilometer. Så da fikk jeg henge på 2 godt trente karer.
Jeg kan virkelig si at jeg har aldri i mitt liv vært så sliten noen gang. Jeg mått sitte 10 minutter på spisestue stolen før jeg faktisk klart å strekke ut.

2 kommentarer:

stig sa...

Flinkeste semmingen!

semming sa...

Takk for det Stig, du står nå på me treninga du å