fredag 20. mai 2011

Endt arbeidsuke

Da har vi kommet til endt arbeidsuke. Torsdag og i dag sykla jeg til jobben, har følelse av at langt turen forrige søndag har hjulpet veldig på bena. At jeg har fått mye mer å tråkke på med, men jeg kjenner at jeg enda er sliten i bena etter det voldsome lang turen.

En ting jeg glemte å skrive på selveste 17 mai, er at jeg fikk litt ekstra motivasjon. Jeg prøvde ei jakke jeg pleide å trene med når jeg var aktiv roer. Før har den vært for trang selv om har åpnet noen glidlåser i siden, nå passet den selv med sideglidlåsene lukket. For en herlig inspirasjon å få da!
I kveld har vi vært på sett Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, så ble det en tur på Dolly Dimpels, og koste oss med pizza pluss at ble det et par pils  på meg.
I morgen er det hvile dag, før en ny langtur på søndagen.

1 kommentar:

Louise sa...

Grattis med passende jakke da. det er gøy. flink å sykle ^^,