tirsdag 10. mai 2011

Første ritt

Ja da har jeg lagt bak meg, mitt første ritt noen gang nemelig landsbyrittet. Det var et knall vær, å super stemming på Randaberg og folk stor koste seg i sola.
Jeg gjennomførte 5,6 mila på 2,21,48 og hadde en gjennomsnitts fart på 23,70km/t.. Har tatt med meg noen gode erfaringer om hvordan skal sykle i fremtidige ritt og fikk en lyst til å stille til start på flere.
Min viktigeste erfaring er nok at jeg må  være litt mer tøff ut fra starten. Ble litt søndagstur noe som gjorde at jeg måtte sykle forbi mange som hadde passert meg i starten når jeg endelig fikk opp dampen .Men det beste av alt er at jeg slo trenings kompisen min og makker på Nordsjørittet med 5 min ;)
Nå er det bare en måned igjen til Nordsjørittet så det er bare tråkke på.

Ingen kommentarer: