søndag 10. april 2011

Utfordringen.

Fikk en utfordring fra denne solstrålen der jeg skal fortelle 25 punkter om meg selv. Jeg er ikke god i å skrive om meg selv men here goes:
  •  Jeg er 26 og den 18 juni blir jeg 27 og bor i Sandnes i Rogaland.
  • Mitt fulle navn er Tor Semming, men bruker bare Semming til daglig.
  • Jeg er opprinelig fra Ringsaker en kommune i Hedmark. 
  • Skulle ønske familien min bodde litt nærmere da jeg liker å tilbringe tid sammen med de. Særlig min niese og nevø. 
  • Jeg har ein bror som er 33år, som jeg deler mange av mine interesser med.
  • Jeg har gått på flyfag i Bodø og hatt læretid på SAS og bodde da på Jessheim og Dal. 
  • Jeg utdannet som flyssytem mekanikker og jobber daglig som flykomponent mekanikker hos Heli-One på Sola. 
  • Jeg har lyst å bli ingeniør og har søkt på Universitetet i Stavanger på forkurs.
  • Jeg er det Veronica Maggio kaller måndagsbarn og jeg føler er født et kvartet for sent. Et måndagsbarn er en som lever etter hvorfor gjøre det i dag når man kan utsette det til i mårrå. Og jeg har aldri tid tilovers til å gjøre det.
  • Jeg har vært aktiv roer og vært på junior landslaget og rodd 4x (dobbelt firer) i Baltic Cup år 2000 for Norge og fikk en 4 plass.
Her er Norske båten Baltic cup 2000 jeg er nr 2 bakfra.
  • Min ro trener uttalte at jeg var den lateste idrettsutøvere han har møtt. Jeg gjorde bare det som sto på programet og bare det.
  • Men når jeg virkelig setter meg mål, så klarer jeg å gjennomføre det.
  • Jeg er Coca Coliker som ikke har rørt brus på 2 måneder den 20 april.
  • Jeg er den stolte eier av tre biler, en som funker mens de andre to er mine skru prosjekt. Liker godt å skru/bygge bil, men mangel på tid og penger gjør at mine ønsker om banekjøring lar seg vente på.
  • Jeg liker veldig godt å reise.
  •  Jeg elsker alt av snop og chips. Veldig glad i is, og noen kaker. 
  • Når jeg først blir sint blir jeg bråsint, men det går fort over;)  
  • Jeg er veldig intresert i hus og design, og ser på programmet "Store planer" på TLC
  • Kjæresten min seier jeg er ett orakel for unyttige fakta
  • Jeg er over gjennomsnittet intresert i film og musikk og elsker å høre på NrkP3
  • Er rotete av natur.
  • Liker faktisk ikke min egen kropp, men begynner å bli bedere nå.
  • Jeg trener i thights uten å bry meg om at synet av det ikke er vakkert. Men det er så praktisk å trene i og trives i det
  • Har aldri penger.
  • Har lyst til å begynne ro igjen så vi få se til neste sommer da jeg har blitt tynn og er i form igjen.

        1 kommentar:

        Louise sa...

        =) jippi! Så gøy. Morsomt å lese. Jeg har ikke noe i mot menn i tights! Gøy med roingen. Sånt må man jo vite ^^, også er jeg solstråle og... ^^, ikke verst!