fredag 11. mars 2011

Lytter til kroppen

Da har jeg i dag rett og slett lyttet til kroppen min og tatt meg en fri dag til denne uka, kroppen min trenger nok mer hvile etter alle øktene i det siste.
Kan nå dele litt om slite økta fra i går. Starta med 45 min ro maskin og det var ikke så lett som sist gang jeg satt på ro maskina. Hadde da bedre tid en sist på gjennomsnittlig 500 meter 2:18:2 og rodde hele 9771 meter, men det var et slit hele veien. Og gjennomførte en tung vekt økt på bena, har funnet ut at jeg hater utfall.
Er veldig spent på resultatet av den kommende veiinga på mandag. Føler jeg har vært flink på kostholdet, men sklei veldig ut i dag. Ikke alle dager man kan være like flink. Snart er det krype under dyna for å være klar til knall hard 60 min spinning.
Og håper har gode nyheter og en overraskelse til dere i starten av neste uke

Ingen kommentarer: