onsdag 9. mars 2011

Kjenner kjøret

Kjenner veldig kjøret på kroppen om dagen, har vært veldig dårlig med innlegg rett å slett fordi jeg er helt utslitt. Jeg må jo oppdatere hva som har skjedd siden lørdags kvelden.
Søndag jogga jeg på solastranda igjen, og det var solskinn og veldig sur vind. Allikevel var det ei jente som hadde bestemt seg for å bade i sjøen. Holdt ca samme tid som forrige gang, men med en veldig heavy spilleliste på øret denne gangen. Oppsummeringa av forrige uke er at jeg klarte til sammen 6 store å små økter.
Mandagen var jeg fysisk forsatt sliten og innvilget meg da ukens hvile dag helt i starten av uken.
Tirsdagen var jeg tilbake på sykkel setet igjen med en herlig time spinning. Fikk tid til en god halvtime på Elipse maskin før timen. Fikk meg en ny favoritt instruktør, en veldig flink dame. Hun forklaret programmet og gangen i det hele veldig godt, til og med anbefalte puls soner man kunne ligge i. Traff spikeren på hodet med musikken også. Nå har jeg hatt en herlig trenings oppturen i en uke snart, det er så DEILIG
Dagen i dag, ble det "bare" 45 min spinning og i et inspirert øyeblikk fra Nursenadia prøvde jeg ut Gerilja Kardio. Hehe må prøve litt nytt her i livet og det er jo ikke vanskelig å se at jeg trene litt ensformig. Trenger nok en smule øving på GK. Ble bare 4 serier av 20 sek springing, og traff ikke helt tempoet. Men kan jo prøve igjen i neste uke. 
 

Ingen kommentarer: