lørdag 5. mars 2011

Sliten

Lørdagen begynte med den mest intense spinning time jeg har hatt, spinning instruktøren traff virkelig spiker på hodet med musikken. Og alt annet klaffa så da var det bare tråkke på. Det klaffa virkelig å den ekle melkesyra holdt seg unna. Var virkelig sliten når jeg steg av sykkelen, men klarte å gjennomføre vekt økta på overkroppen for det. Etter trening gikk det litt for lenge før jeg fikk mat så, jeg har tilbrakt meste av kvelden totalt utslitt i sofaen med bena på bordet, selv om det er så mye mann skulle ha gjort.
Men har da laget meg en mappe med musikk på telefonen min til solastranda jogginga i mårrå.

2 kommentarer:

silje's fremgang sa...

Er så herlig når timene fungerer slikt somd et..:D

Cecilie sa...

Haha, det virke som om du trene for meg og. Det e bra, for det e lenge siden eg har trent nå! :)