torsdag 16. februar 2012

Begivenhetsrik dag

Etter går dagen med lite søvn, så prøvde jeg hoppe i seng så fort som mulig etter jeg kom hjem fra jobb. Selvsagt ble jeg liggende våken lenge, rett etter at Mr Blund var på besøk brå våknet jeg av brannalarmen i blokka min. Kl var nå 2 og det var visst en komfyr som hadde blitt stående på som utløste alarmen, så halv 3 var jeg igjen i seng. Så når jeg skulle opp i dag sov jeg søtt over vekkeklokka.
Hadde da nøyaktig en 30 min til spise frokost, pakke treningsbagen og være hos tannlegen. Jeg rakk å lage must have frokosten min: havregrøt, banan og melk.
I dag er faktisk første gangen på 7 år jeg kunne gå ut fra tannlegen med NULL hull. Jess, haha litt barnslig i en alder av 27 å være kjempe stolt av det, men det er nå jeg.
Bildet er hentet fra http://ibux.blogg.no
Etter tannlegen var det å komme seg bort på trening og starte med 15 minutter oppvarming med romaskin før min nestsiste 4x4 i denne RYP perioden. Svett og god å varm, var det bare fyreløs med vekt økta.
Etter siste settet med knebøy, kom det en fyr bort til meg og lurte på om kunne gi meg et tips. Helt greit for meg. Fikk et par tips på løfte teknikk, ting jeg allerede er klar over. Passe på ryggen og at jeg var litt for mye frem på tærne. Jeg fortalte fyren om at jeg hadde en rygg sykdom som gjør det verre å se om jeg løfter rett og å faktisk løfte rett. Da kom fyren med svar at kanskje jeg burde kjøpe meg noen PT timer.
Hmmmm gjerne barnslig dette å, men da blir jeg faktisk irritert, jeg tar gjerne i mot tips og hjelp. Men når du kommer med siste bemerkningen der, mister du for meg all seriøsitet. Jeg har trent så mange år og faktisk på et høyt nivå så jeg vet hva jeg faktisk gjør. Samt at jeg har sett noen PT timer på Elixia og det er ikke alle som har et høyt nivå der.

1 kommentar:

Stig sa...

0 hull :D flott! grattis :D

blir like glad jeg og da :p

som sagt, du får komme til balanz, der er timer osv gratis :D