tirsdag 9. august 2011

Vinter forbredelser

Da har det vært stille fra meg leeeeenge.
Men nå har jeg ferie tid og mye bedere tid til kunne dele et par ord med dere der ute.
Er litt tidlig å bruke ordet vinter enda, da vi tvi holder på den norske sommern.
Men i det siste har jeg snublet over litt utstyr som jeg har kjøpt til å bruke når skal sykle ut over vintern. I Rogaland er vi jo så heldig/uheldige? å ha våte vintre.

Jeg har kjøpt meg et par av AGU Quartz, som er et par neopren sykel hansker. Som skal holde godt på varmen og stenger den fuktige vintern ute.
Også kom jeg over et tilbud hos oslo sportslager på Northwave Celsius Arctic. Dette er en foret gortex vinter sko, og virker der med som de er perfekte for vestlands vinter.
Hvordan dette utstyret da faktisk virker på vinters tid får jeg komme tilbake med.

1 kommentar:

Louise sa...

Uffamei... Vinterforberedelser :( Det har ikke vært sommer engang her. Bare dårlig vær i to måneder. Ikke spesielt varmt, og masse regn. Blæ. Flytte til syden! :P

Så ut som bra utstyr da. Håper det fungerer som det skal :)