torsdag 30. juni 2011

Dagen i dag

Denne uka har jeg hatt et inspirasjons veddemål som jeg liker å kalle det, med en kar på jobb. Vi skal sykle 2 ganger den uka, den som ikke klarer det må betal 100 kr til den andre. Dette var mest for å få dratt i gang min kollega til å trene mer, men det er også en stor motivasjon for å få til å sykkle når jeg jobber dag uke. Så tusen takk til min samboer som kom med denne ideen.
I dag var det 2 gang jeg sykla så jeg slipper værtfall å punge ut med en 100 lapp, spennende nå å se i mårrå om jeg blir en 100 lapp rikere.
På veien hjem sykla jeg en liten omvei på 4,3 mil, i stedet for de vanlige 1,2 mila. Greit å kunne unnagjøre treninga på denne måte for da har jeg liksom resten av kvelden fri. Det ble ikke den hardeste turen hjem i dag. Dette fordi jeg prøver å fokusere mere på å få effektive treninger. I dag lå treninga i sone 3 og 4 på klokka. Dette moderat og hard sone. Hadde ikke noe problemer med å holde pulsen innenfor disse sonen i 1 time og 47 minuttene jeg brukte på turen. Også avslutta jeg treninga med strekke godt ut, jeg er alt for dårlig til å gjøre det etter trenings økter. Håper etterhvert å kunne øke bevegligheten min.

Ingen kommentarer: