mandag 30. mai 2011

Tilbakeblikk

Da kan vi jo ta et tilbakeblikk på forrige ukes trenings aktiviteter. Jeg klart for første gang å sykle ei hel kveldsuke på jobb altså 4 dager, mandag til og med torsdag. Så ble trenings fri fredag og lørdag før jeg skulle ha skikkelig langtur økt med Bogafjell.
Så ble det ikke, det ble en skikkelig slapp tur, og følte meg litt skuffa av trenings utbyttet da jeg var ferdig.
Turen ble 47,23 km og vi brukte 1 t og 56 minutter. Det er inklusive 3 gode bakkedrag som jeg tok Austråttbakken i Sandnes, for å veie litt opp om denne slappe turen. Men det ble da 1584 forbrente kalorier.
Desverre blir det slik denne uka at jeg ikke får trent i dag eller i mårrå. Nå skulle jeg ha hatt masse trening gi og med det er oppkjørings tid for Nordsjørittet. Men har planlagt en god langtur på søndagen sammen med Gunnar. Det blir rundt 90km med ritt tempo som siste forbredelse til rittet.