søndag 1. mai 2011

Påsken setter spor

Jaja det har ikke vært mye oppdateringer her i det siste, men det skjer ting for det. Har bare ikke alltid tid til skrive om det å dele med dere. Kan jo prøve å skjerpe meg med å begynne med et innlegg om måle dagen min.
Det er flere felter som det trengs skjerping på også, nemelig kostholdet mitt, etter en sjokolade fylt påske har det blitt litt mye is og slurvete kosthold i det siste.
Heldigvis har jeg trent mye i det siste og klart å kontrollere det på den måten
Så resultatene denne månden ble:
Vekt: 104,9 kg
Mage: 116 cm.
Bryst: 116,5 cm. .
Lår: 67,5 cm.
Måla er cirka sammen som sist, men har gått ned i size på låra, det er jo alltid godt da;) Er jo fornøyd med at jeg har hold meg på måla, selv om innsatsen vært så dårlig på kostholdet. Ny uke og ny 14 dagers periode, så er det bare skjerpe seg å fokusere på nytt.
Men først kommende uke blir en rolig uke, dette fordi jeg har hatt mye trening den siste uka som et ledd i oppkjøring til mitt første ritt. Det blir rolig sykling i form av felles gjennomsykling av ritt løypa og litt svømming igjen, bare for restituere kroppen og brenne av litt overskudd

Ingen kommentarer: