tirsdag 19. april 2011

Dårlig tid

Jeg har ikke tid om dagen til å få skrevet noe til dere. Jeg hadde langtur på søndagen sammen med Robert (en arbeids kollega) Det ble 81 km med 24,3 km/t i gjennomsnitt og vi gjorde turen unna på 3 timer og 21 min. Jeg har tatt det veldig rolig etter langturen gi og med jeg kjenner det forsatt i bena.

I dag sykla jeg på jobb for første gang i mitt liv på en landeveis sykkel. Veldig spesielt i forhold til det jeg er vant til, men det blir nok bra til slutt. Får komme med et bilde av den nye/brukte sykelen jeg har fått/fått låne av bruttern.
Hadde også noe trening etter veie dagen forrige uke, men det er water under the brigde.

Jeg fatter bare ikke hvordan folk har tid til alt i sin travle hverdag, jeg føler jeg ikke har tid til noe jeg. Vartfall ikke så mye jeg skulle ønske:)

Ingen kommentarer: