søndag 3. april 2011

Ikke helt som planlagt

Da var søndagen snart overstått, og planen i dag var lang tur med innlagt 4x4 bakkedrag på sykkel. Men den gang ei. Jeg sykla gjennom Sandnes sentrum og hadde vært på sykkelsete i ca 5 minutter, så vart plutselig hjulet på sykkelen min flat. Og etter som jeg ikke har fått kjøpt inn noe verktøy og reserve deler til sykkelen min enda, så måtte jeg ringe etter "nødhjelp" for å komme hjem. Da er det fint med søt og snill kjæreste som kommer plukker meg opp.

I stedet for sykkeltur ble det en tur i det herlige vår været opp til Dalsnuten.  Det positive var at formen var mye bedere nå, en turene opp dit i fjor.
Men helt klart surt å gå glipp av en 4x4 på en dag som det var så perfekt vær og formen var på topp. Men jeg får ta det igjen en anna gang.

1 kommentar:

Louise sa...

Det var synd! Kanskje noen syntes du fortjente en rolig dag. hehe :)