tirsdag 1. mars 2011

Veiedag igjen

Ja i dag går vi over i en ny måned og da er det vært veie dag igjen. Og kan jo si at den sprekken jeg hadde midt i har ødelagt alt.
Vekt: 109,9 kg det er en oppgang på 1,1 kg. Er bare skuffende.
Mage: 120 cm. Holder seg likt
Bryst: 118 cm. Oppgang på 0,5 cm så regner med dette er forskjell i hvor man måler hver gang.
Lår: 70 cm. Her er det oppgang på 1,0 cm

Veldig skuffende resultater, men jeg ryker alltid på en sprekk når jeg har vist bare resultater. For jeg tenker som så at det er lenge igjen og kan slappe av i starten. Så fra og med nå blir det veiing hver 14 dag. Må jo snart skje noe føler jeg har vært veldig flink.
Så neste veien skal det være 2 kg ned, det er målet.

I går hadde jeg bare 30 min spinning da jogginga fra helga hang tungt igjen i bena. Gidder ikke skrive så mye mer på en slik skuffende dag

 

1 kommentar:

Louise sa...

Hei! Jeg får ikke lov til å kommentere her alltid. Rart. Prøvd 10 ganger nå. Men nå gikk det jo :)

Så dumt at du ikke har fått den nedgangen du håpet på! Du er jo flink til å trene... hvordan er kostholdet? Jeg tror det er alfa omega for å gå ned. Selvom kaloritelling er kjedelig, og kan høres litt "mye" ut å drive med, så tror jeg det funker. :) Mange undervurderer kosten, men de som er eksperter på områdene mener det har alt å si!

Håper det går bedre neste gang :)