fredag 4. mars 2011

Row on.

Man kan ikke ligge på lat siden her i verden hvis man vil bli trent og få bort fettet. I dag hadde ikke sentret noe spinning på dagtid så da måtte jeg finne på mitt eget opplegg. Så da ble det 45min langkjøring på romaskin for min del.
Jeg kan ikke si noe annet en at jeg er imponert over meg selv, dette var en dag da jeg følte alt klaffet og kunne bare sitte å holde jevnt fint tempo. Men kan jo innrømme at på slutten merket jeg at det kostet endel for klare å holde trykket, mangler nok noen trenings timer der ja.
Men slutt resultate ble da på 45 min slik:
9615 meter
2:20.4 gjennomsnitt pr 500m
Neste gang får vi sikte på klare 10000 m da, og da blir det jo en bedre tid pr 500m, men kan ikke si meg annet en strålende fornøyd med det jeg fikk til i dag.
Beviset
Og sorry for dårlig bilde kvaliteter, men jeg har ikke fotoapparat, bare en aldrende mobil med kamera.

Ingen kommentarer: