lørdag 26. februar 2011

Lørdags kveld.

Nå er det Lørdags kveld og snopet på bordet er agurk, plommer, og druer. Har nå klart meg ei uke uten brus og snop bare en liten sjokoladebit av en arbeidskollega. Så er egentlig ganske imponert over meg selv, så håper innsatsen er nok til da jeg skal på vekta igjen.
Fredagen var det fast tid for svømming igjen. Det ble 20 basseng lengder, men de siste var tilbake der jeg var når starta å svømme, mer kontrollert drukning en trening. Men må si meg fornøyd med teknikken og trenings effekten jeg får ut av de første rundene i bassenget.
Og i dag mårres var det 60 minutter spinning på tapete. En tung time med mye svetting, jeg har begynt å svette så voldsomt. Jeg forsette å tråkka 30 min etter timen, bare for å få meg tid på setet. Det blir vel mellom 4 til 5 timer på nordsjørittet så da må jeg få mest mulig langturer på setet. Kan ikke si noe annet en at jeg gruer meg. 

Ingen kommentarer: