torsdag 24. februar 2011

Comeback.

Da gjør jeg et aldeles så lite comeback på blogg fronten, det har vært stille siden Lørdag, og nå seiler det opp til ny helg.
Mandag åpnet jeg uka med en pangstart, kjørte vekt trening på bena og tross god oppvarming fikk jeg på krampe på første serien med knebøy. Etter litt strekking og risting fikk jeg fullført hele vekt programmet. Avslutta dagen med å ta meg helt ut i bena på 30 min spinning. Det er lenge siden jeg har hatt en så tømt følelse i bena. AHHHHHH så herlig det var.
Onsdag var det tid for mer trening, men på Tirsdag innvilget jeg men en fridag på grunn av voldsom gangsperre. Kom litt før time og fikk trødd 15 min på egenhand før det var 45 min spinning med Maria. Jeg følte allerede under egen oppvarming at den knall hard uke åpninga hang igjen i bena mine. Og på slutten av time måtte jeg gi tapt på intervallene. Da var det igjen tomt i bena mine, etter timen trødde jeg også et kvarter for å få kjørt litt ut av muskelen mine igjen.
Torsdag, dagen i dag åpnet jeg med 25 min på roergo (concept2). Som gammel roer har jeg mye timer på dette trim apparatet. Og i de senere år som magen har vokst, har jeg slitt med finne den gode rytmen og skyvet. Men i dag var det tilbake, å det var herlig og etterlengta, da blir det lettere for meg å ta lange økter igjen på en roergo. Etter den deilige 25 min oppvarminga var det tid for en vekt økt igjen, denne gangen overkropp.
Jeg sliter med å kjøre meg helt tom før programmet er slutt og dermed slite å gjennomføre siste øktene og å faktisk klare å gå opp i kg som jeg løfter.

Ingen kommentarer: