fredag 19. februar 2016

Sykle til jobben

Ja da har det vært stille lenge. Det har for det meste vært sykdom her i huset, først litt forkjølelse som gikk over i influensa. For min del har jeg aldri hatt så tøff influensa før. Ble skikklig tett i luftveiene, det bare pep og føltes som lå 15 kilo på brystkassa. Heldigvis er helt frisk igjen og fikk begynnt å sykle på jobben i dag. Huff men for en forferdelig form jeg er i.


Min rekord på turen er 35 min, så forbedrings potensialet er enormt. Å være min størrelse og å sykle er forferdelig, alle sykkel klærene min er så små at de har blitt kompresjons klær og faktisk begrenser evnene til å puste. Magen min er også i veien og det gjør at det er ting som ikke skal klems, klems og gnages på.
Men viktigeste er vel å gjennomføre og det klarte jeg, selv med motvind og piggdekk.

Ingen kommentarer: