onsdag 1. februar 2012

Ispinne

Har nå endelig fått varmen i meg etter verste sykle på jobben turen jeg har hatt. Gradestokken her i rogaland har krøpet ned på 6 blå. Vet at det ikke er det kaldeste stedet i Norge, men fuktig kystluft er nå kaldt nok. Bakkene har aldri vært så lange hjem noen gang, både opp og ned. Stivnet opp bakkene og frøs ned bakkene. Da jeg 40 minutter senere steg av sykelen var jeg en ispinne.

På starten av turen klarer jeg å jobbe opp varme og svette. Men hjelper lite med det og gode klær da det er mye nedoverbakker på slutten av turen, som gjør at man rekker bli kald. Men alt er litt lysere nå som jeg har fått litt mat og varme i kroppen.

2 kommentarer:

Stig sa...

du vet det finnes noe som heter bil??

godt jobba :)

semming sa...

Du må da vite at jeg vet det er noe som heter bil;) Blir nok det i dag skal du se.