mandag 15. august 2011

Produkt anmeldelse

Da skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før på bloggen min, jeg skal ta for meg et produkt jeg har prøvd ut.
Før jeg skulle på ferie snubblet over tilbud på porsjonsposer av Driv + fra tech nutrition. Kjøpte dette da tanken var at dette er lett og genialt å ta med seg og å bruke under trening i ferien. Gi og med jeg fra før bruker produktet fres fra tech nutrition tenkte jeg dette prøver jeg ut.
Bilde er hentet fra tech nutrition sine hjemmesider.
Sånn innholds messing inne har jeg ingen kompetanse til si om dette er et bra sammen satt produkt næringsmessig. Men jeg kan jo fortelle om min opplevelse med dette produktet:

Smaken er madarin og produktet er blandet ut etter anbefalt bruk. Smaken minner meg eksakt om madrin smaken til gammle isostar, og det er ikke positivt. Det smaker beskt og det har en veldig lang ettersmak, dette er noe som jeg værtfall ikke ønsker av sportsdrikkene jeg bruker. Eneste postive med smaken var er at det ikke ble for søtt som jeg gjerne opplever at noen sportsdrikker kan bli. 
Alle gangene etter jeg har brukt dette under trening får jeg mage problemer ut på kvelden. Jeg vet at enkelte sportsdrikker kan gjøre dette, men dette er første gangen jeg opplever selv. Jeg kan på handa på hjerte si at jeg kommer ikke til å kjøpe noen mere driv+ å bruke i min trenings hverdag. 

Noen andre som har erfaringer å dele rundt dette produktet.

Ingen kommentarer: