onsdag 13. april 2011

Helt om dagen sliten om natten

Da var dag to av uka lagt bak oss. Og min herlige trenings plan følges til punkt å prikke. Med den nye maks pulsen lagt inn på klokka, virka det som jeg har at en enorm tilbakegang på bakkedraga mine. Kom jo en del kortere en jeg har gjort før, fordi måtte holde mye lavere intensitet. Men det sier seg jo selv, når arbeids området har blitt flytta 9 hjerteslag ned. Sleit virkelig med å holde meg innafor puls området.
Det hjalp jo heller ikke at under oppvarminga var det kraftig motvind så jeg brukt 15 min lenger på 1,3 mil. Også den langturen jeg har skryt av at ikke merka i bena, satt der virkelig idag. Så dagens trening kan vel summeres sammen til et ord:
Blodslit. 
Men håper at det blir fremgang ut av det.

3 kommentarer:

Unknown sa...

må være litt tungt før det blir bedre! skal kjennes i beina!

kjør på semming! :)

silje's fremgang sa...

Du får nok fremgang på dette ja..:D

Anonym sa...

Så flink du er, klart det blir fremgang når du trener sånn:)