tirsdag 1. februar 2011

Monster Mandag

Da er jeg endelig inne igjen etter ikke mindre enn 3 treningsøkter, siste var det typisk Rogalands vær med regn og vind. Men man må da trene selv om det ikke er supert vær. 
Begynte med 30 min spinning på trening sentret i dag, etter fulgt av en vektøkt på overkroppen (har lovet før at programmet skal legges ut;) det kommer så fort jeg har tid) Vektøkta dro vel ut en time, før det bar ut på forskjellige ærende. Men trenningen stoppet ikke der. Ettersom at samboern skulle ha bilen i dag, så ble det årets første sykle på jobben dag i dag. Og det er 12,5km hver vei og ca 30 til 40 min på sykkelen. Så vips har jeg faktisk gjort 3 økter i dag.
 Kjenner det enda er litt kaldt i været og kunne trengt meg ei ny god og varm vinter sykkel jakke men også gode vind å vanntett sykkelklær. Men med sparsomt med penger om dagen å mye ønsker så får det bare slites på gammle treningsklær.

Noe av ønskene jeg har er:
Sykkel vinter jakke
Vind og vanntett sykkel jakke
Vind og vanntett sykkel bukse
Og en god sykkelshorts til sommer også en pirat bukse versjon
Pulsklokke (gammle er stjelt)
Nye vinter sykkelhansker
Nye skotrekk (det tvinger seg selv fram snart da de gammle jeg har synger på siste verset)
Sett med nye felger og vinter dekk
Flere glass til Okley treningsbrillene mine
Svømmekurs
Prøvd et yogakurs for se om det hjalp mot dårlige bevegligheten min
Så vil dere der ute sponse litt så sier jeg takk;) hehe

Og for de som venta noen veie og måle resultater kommer de ikke før i mårrå (eller senere i dag da) den 1. som er måledagen
Hvis noen av dere som titter innom har spørsmål eller ønsker rundt og om bloggen må du føle fri for komme med det.

Ingen kommentarer: